maandag 25 januari 2010

Computerspelletjes

Sketchy Colors heeft deze week een leuke sketch. Hun sketches zijn vaak heel geschikt voor een LO vind ik. Er zitten ook meerdere favorieten van mij in hun design team, dus altijd leuk om te kijken. Gisteravond ben ik aan de slag gegaan en het resultaat is erg stoer geworden :-)

Ik hou ervan om verschillende materialen te gebruiken en in laagjes te werken. Onder de foto heb ik een bruine papieren zak geplakt. Het designpapier is van My Minds Eye.

Kleding naaien is een hobby van mij, maar ook bij het scrappen kan ik het niet laten!

 Hier zie je een grijs etiket van een spijkerbroek van mijn jongens. De tekst op de lichtbruine tag is een stempel van Prima.

Op een andere blog zag ik het idee van dit hart van touw en ik vind het een stoere manier om iets lief toe te voegen...

Dit zwarte gaas zat om een boeket bloemen dat ik eens kreeg. Haha, wie wat bewaard die heeft wat!

Bedankt voor het langskomen. Maak er een mooie week van!
Ingrid xxx

5 comments, which make me happy!:

Riet zei

Ohhh Ingrid,wat heb je dat prachtig gemaakt,leuk die foto.
Mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Jij weet ook van alle materialen iets moois te maken, haha, schitterend weer! Oja het is me al gelukt om een melding van jouw candy in mijn sitebar te zetten! hihi nu nog een kaartje maken en zien dat ik hem aan kan melden voor de candy! Doe mijn best! Liefs Marianne

Karin zei

Ingrid, wat heb je dat toch weer mooi gemaakt en al die kleine details, zo leuk.

Gr. Karin

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een hele leuke en mooie lay-out Ingrid. Prachtige kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Lena Katrine zei

Wow! This is so cool!! Great details and colors!
Thanks for joining us at SC this week - good luck!
Hugs, Lena

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!