dinsdag 5 januari 2010

Winterjas


Elke week ga ik een avond naar naailes. Dat is zo gezellig! Het is echt een avondje uit. Momenteel ben ik bezig een winterjas voor mezelf te maken. Ik ben zo blij met de kleuren en met hoe hij wordt, dat ik jullie ook mee wilde laten genieten! Zie je de spelden in de kraag?



Een medenaaister had laatst zo'n leuke zelfgebreide omslagdoek om, dat ik zin kreeg om ook weer te gaan breien. Ik heb een schetsje gemaakt van het model en vanmorgen wol gehaald. Geen dure wol hoor, ik ben bij de Zeeman geweest. Daar ga ik het eerst mee proberen, dan komt versie van merinowol eventueel later nog ;-)


Eigenlijk had ik donderbruin in mijn gedachten, maar dat hadden ze niet. Dus het is bruin, beige, paars gemeleerd geworden.

Tot gauw!
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een mooie kleuren voor een jas mijn naaimachine staat alweer heel lang niet gebruikt als ik dit dan weer zie dan kriebelt het toch wel weer.

Gr Agnes

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!