zondag 21 februari 2010

Daar ga je...

Deze foto heb ik gemaakt met mijn mobiel toen Ruben hard voor mij uitfietste naar huis. Het was herfst, overal gevallen bladeren en een jongetje dat steeds kleiner werd... Ik vind het een super mooie foto, maar word er ook melancholisch van, snap je wat ik bedoel?
Ik heb de LO gemaakt naar de sketch van Creative Scrappers, sketch 90.
De titel is geschreven met puffy letters. Je ziet hier ook een stuk uit een oud boek en een retro bandje.
Onderaan heb ik een verpakkingskarton van Prima Marketing gebruikt.
De swirl is van vilt en de bloemen zijn uitgestanste rondjes met een brad erdoor.

Gebruikte materialen:
Papier: My Mind's Eye, Bo Bunny
Gereedschap: nestabillities, distresser
Embellies: vilt swirl, brads, band, knopen

Morgen ben ik weer terug en laat ik jullie een geboortekaart zien die ik aan het maken ben met een leuk techniekje erin. Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Een goede (vakantie)week!
Hugs Ingrid

5 comments, which make me happy!:

m@deliefjuh zei

super mooi gemaakt. en inderdaad de foto is ook super! ik vind je swirl ook erg mooi. van welk merk is die?

groetjes martine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Schitterend! wat een prachtige layout en zulke mooie details, super!
Groetjes van Jacqueline

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, je Layout is weer prachtig, erg knap hoe je elke keer weer iets aparts er van weet te maken! Liefs, Marianne

Afke den Hollander zei

Omdat ik altijd zo geniet van jouw blog en ik me een soort van 'gluurder' voelde, heb ik zelf ook maar een blog aan gemaakt.Ik hoop dat anderen er ook z van kunnen genieten.
Alleen moet ik nog uitzoeken hoe je zo'n creatief uiterlijk aan de blog geeft.
groeten,
Afke

Inge zei

Hoi Ingrid, ik vind deze LO zo mooi. Ik snap ook echt helemaal wat je bedoelt met het melancholieke gevoel... Ik vind dan ook je tekst heel mooi erbij gekozen.
Groetjes, Inge

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!