zondag 4 april 2010

Paasmandje

Hallo op deze paasavond! Ik hoop dat jullie allemaal een fijn lang weekend hebben. Even een snelle post om het paas-/ voorjaarsmandje te laten zien wat ik mijn moeder vandaag heb gegeven.
Voor de basis heb ik een craft dessinvel gebruikt van Jillibean. De roos en de blaadjes komen van Cute Stamps and Cards. Het kantje heb ik op de markt gekocht en de kip bij de Marskramer.
Deze vlinder is een stempel van Prima Marketing.
Een vergelijkbaar mandje heb ik ook voor mezelf gemaakt en heb ik jullie al eerder hier laten zien.
De maakbeschrijving kunnen jullie hier vinden. Ook na de pasen leuk, want je kunt het natuurlijk vullen met wat je wilt!
Nog een hele fijne tweede paasdag! Hugs Ing xxx

2 comments, which make me happy!:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi paasmandje! Prachtige details.
Groetjes van Jacqueline

Afke zei

Hoi Ingrid,
Je moeder boft met zo'n dochter, die ook nog van die leuke dingen meeneemt. Prachtig, dat mandje.
Groetjes,

Afke

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!