dinsdag 29 juni 2010

Verjaardagskaart... en hulp van mijn jongens!

We zijn weer klaar voor een nieuwe uitdaging bij A Spoon Full of Sugar. Ik hoop jullie ook. Ons thema is "dieren". Deze week is er een (niet verplichte) optie om je kind (of nichtje, neefje, buurmeisje, vul maar in) ook een kaart te laten maken. En laat dan allebei jullie kaarten zien op je blog. Pfieuw, dat betekent voor ons dat we deze week 2x zoveel kaarten mogen bekijken! Lol. Maar alleen meedoen mag natuurlijk ook!
Dit is de kaart die mijn jongens hebben gemaakt. Hij is al een paar weken geleden gemaakt, dus nog met aquarelpotloden en de brushpen. Ze vonden het errug leuk om te doen, lekker met mama's spullen bezig zijn ;-)
Mijn "dieren" zijn iets subtieler dan die op hun kaart. Ik heb twee vlinders gestempeld (Prima stempel) en uitgeknipt en om het meisje op de Sarah Kay stempel vliegt ook iets rond... ;-)
Het dessinpapier is van Pink Paislee en het muziekpapier komt uit een oud blokfluitboekje dat ik 2e hands heb gekocht, want hoe ouder hoe mooier. De bloemen heb ik gemaakt met de flower power ponsen van EK Success. Veel laagjes bloemen en kreukelen maar! Op de hoek van de stempel afdruk zit een hoekelement. Dat heb ik gemaakt met een hoekpons van EK Success. Ik heb drie laagjes cardstock en 1 laagje dessinpapier op elkaar geplakt.
Deze super lieve Sarah Kay is ingekleurd met copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt.
Binnenin de kaart heb ik een verjaardagswens gestempeld (Melissa Frances stempel).

Bedankt voor het langskomen en voor jullie leuke en lieve berichtjes. Mwah!!
Ingrid xxx

Challenges:
- Hanna & Friends: je favoriete kleur (rood)
- Dutch Dare: bee-happy (ja, ik weet het, het is maar 1 heel klein bijtje dat om Sarah Kay heen vliegt...:-) )

16 comments, which make me happy!:

Sandra zei

wauw je kaartje is werkelijk schitterend geworden helemaal top. prachtig ingekleurd,en het kaartje van de kids verdiend ook een dikke duim.
groetjes sandra

Renata van Miltenburg zei

Prachtig kaartje weer met mooie details, dat is echt je kracht vind ik ;)

Zou je misschien via de mail contact met mij willen opnemen, ik wil je wat vragen?

creatiefonline@upcmail.nl

Warme groet,

Renata

Jeanet van der Lee zei

Wat een mooie "warme" kleuren heb je gebruikt zeg, echt prachtig ingekleurd ook!

celia zei

Heel tof dat de kids meezitten knutselen!Jouw kaartje is een echt schatje geworden!Prachtig!

Patricia zei

OOOH prachtig kaartje Ingrid!! Heel mooi met dat muziekpapier. En ook leuk dat de jongens hebben meegeholpen. Dat hebben ze heel netjes gedaan.
Groetjes patricia

Murielle zei

OH...Ingrid, your creations are absolutely gorgeous!!!!
I love your flowers.
Hugs, Murielle

scrapeetje zei

hij is superleuk en de jongens hebben er ook oog voor hoor!!!
Prachtig zien die bloemen eruit, een mooi geheel en lekker vrolijk en dat sarah kay stempeltje doet mij aan mijn meiden denken, zo schattig !!
Die apen zijn ook enorm leuk hoor haha, lekker met mama's spullen mogen freubelen jaja!!
Fijne avond het is hiet nog warm, op het werk was het 39.3 graden, om kapot te gaan!!
maar....nog een dagje!!!

Karin zei

Supermooi Ingrid!

Linda zei

Wat leuk Ingrid! Je jongens zijn goed bezig en hebben het talent van hun moeder zeker meegekregen! Ziet er helemaal top uit! Jou kaartje is ook weer prachtig! De Sarah Kay is allerliefst en de bloemen zo mooi gemaakt! Echt een waanzinnig mooi kaartje. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

Riet zei

Schitterend kaartje Ingrid,lief die stempel,mooie kleuren.
De kaart van je kids is ook prachtig.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Wow wat een plaatje weer! Leuk zo met dat gietertje en die bloempjes die ze water geeft! Leuk de diverse details op de kaart, het hoekelement vind ik echt super! Ook je jongens mogen trots zijn op hun kaart, je kan wel zien van wie ze het geleerd hebben!! Liefs Marianne

Kelly Schelske zei

Gorgeous card! Love that SK image! thanks for joining in the fun with us this week at DDCC!

Anoniem zei

Nice card you make. I like them. And nice colored. And this stamp is one of my favorit.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel mooi,sarah kay blijven prachtige stempels.En de jongens hebben een prachtige kaart gemaakt.super hoor.

lfs Agnes

Nikki Fairbairn zei

Your card is so pretty Ingrid and I love your colouring of this beautiful image and all the wonderful details, Your boys did a great job too and I love their fun card. Hugs, Nikki x

Afke zei

Die jongens van jou zijn ook al erfelijk belast

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!