woensdag 21 juli 2010

Jump!

Nog een layout deze keer. De jongens hebben hier zo'n plezier op de trampoline, en ik maar klikken met de camera...
Ik heb de sketch gebruikt van Creative Scrappers.
Het kaartje van "2 stuks" vind ik wel toepasselijk bij onze tweeling, het zat aan een t-shirt van de WE. De quote card is van Cloud 9 Design.
Om de lo heb ik een rand gestikt met de naaimachine, 2 cm van de kant. Het design papier is van Fancy Pants Design.
De letterstickers zijn van Sassafras en de sterretjes zijn splitpennen van Making Memories (Great Escape). Verder een randpons van Fiskars gebruikt.
Deze waterlelie bloeit in de vijver achter ons huis. Mooie kleur he? Ik vind de weerspiegeling in het water zo mooi...

Bedankt dat je langskwam en tot de volgende keer!
Ingrid xxx

7 comments, which make me happy!:

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Wow wat geweldig mooi weer, als ik naar jouw LO's en kaartjes kijk, zie ik altijd hoe langer ik kijk steeds meer details! Prachtig hoe je dit steeds weer weet te maken!
De lelie is ook erg mooi, een volgende LO?! Liefs Marianne

Astrid Zwaan zei

Hoi Ingrid,

Geweldige uitwerking van de sketch, prachtige foto en fancy pants blijft mooi....

Riet zei

Ohhh wat heb je dit van je knullen schitterend weer gemaakt Ingrid.
Leuke foto,s ze vermaken zich best bij jou.
Prachtig die waterlelie,wij hebben er 8 in onze vijer.
Ze zijn zo prachtig.

Liefs Riet.

Jolara zei

prachtig geworden Liefs Joyce

SABRI zei

Fantastic!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een hele leuke LO met prachtig foto's.
Groetjes van Jacqueline

Sandra zei

wat een schitterende lo heb je gemaakt echt super die foto's van de boys,
groetjes snadra

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!