dinsdag 1 maart 2011

A Spoon Full of Sugar challenge

Goeiemorgen! Leuk dat je even langskomt.
Vandaag begint de nieuwe challenge bij A Spoon Full of Sugar en deze keer mocht ik het thema bedenken. Het is "tags" geworden. Je kunt een tag maken, zoals ik heb gedaan, maar je mag ook een tag gebruiken op je kaart of andere creatie :-)
Ik mocht ook een gast ontwerper kiezen en heb Kathy (van Distressed Stamper) gevraagd. Zij inspireert mij altijd enorm. Gelukkig heeft ze toegestemd en je kunt haar creatie zien op het challengeblog of haar eigen blog.
Mijn tag heb ik gemaakt om aan een kadotasje te hangen. Ik heb restjes My Mind's Eye papier gebruikt. De stempels die je ziet zijn van Eline's Huis, Viva Decor en Whimsy Stamps. Het roze lint en Bakerstwine komt van Ribbon Girls. Het golfkarton heb ik bewerkt met crackle paint. Het hart is geknipt uit een koffiefilter en daarna bestempeld met een distress inkt kussen (fired brick)

Dat waren de ingrediƫnten, dan rest mij nog jullie uit te nodigen ook mee te doen met onze wedstrijd :-) Ook voor gewoon nog meer inspiratie, kun je kijken op ons challengeblog.

Tot de volgende blog!

3 comments, which make me happy!:

Mary J zei

Really great tag Ingrid! The colour combo is amazing!

Jeanette zei

What a gorgeous tag Ingrid. Really beautiful.
Hugs Jeanette xxo

Kylie zei

Oh - wow Ingrid! I love your tag :) Fabulous details!
Big hugs
Kylie xx

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!