zondag 6 maart 2011

The Fuzzy Wuzzy Challenge: baby's

Vandaag is het de eerste vrijdag van de maand en dat betekent een nieuwe challenge bij The Fuzzy Wuzzy! Het thema is de hele maand "baby's". Voor alle details over de wedstrijd en natuurlijk heel veel inspiratie kun je terecht op het challengeblog van Fuzzy Wuzzy.
Ik wilde voor mijn kaart eens iets anders proberen en heb een vintage plaatje gebruikt dat ik heb gevonden op internet. Ik heb het in mijn fotobewerkingsprogramma (leuk scrabble woord!) sepia kleurig gemaakt.
Deze toepasselijke tekst is een stempel van "Three bugs in a rug", de vleugels erachter zijn gemaakt met een Tim Holtz Alterations stans "Heart wings".
Ik heb seam binding ribbon van Ribbon Girls gebruikt. Even nat sprayen, kreukelen en laten drogen... en voila! Ik heb aan de strik een charm gehangen.
Een paar veertjes passen er wel bij, al zijn ze niet van een ooievaar ;-)
Als je tijd en zin hebt zou het leuk zijn als je meedoet met onze challenge deze maand :-)
Bedankt voor je bezoek en tot gauw!

0 comments, which make me happy!:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!