vrijdag 15 juli 2011

Sew sweet

Het is een poosje rustig geweest hier. Ik was druk, heb nog steeds last van m'n verstandskiezen (die er niet meer zitten, maar daardoor juist wel last veroorzaken...) en de jongens hebben vakantie... Maar ik ben er nog wel hoor! Ik heb ook nog een aantal dingen om te laten zien :-)
Eerst een aantal foto's van een heerlijk pakketje dat ik vorige week ontving van de Sew Sweet Shop. Ik heb er foto's van gemaakt, niet om jullie de ogen uit te steken hoor, maar om jullie mee te laten genieten van de prachtige kleuren en yummie spulletjes...
Zo waren de spullen verpakt, op zich al een foto waard toch?
En dit kwam er uit de zakjes...
Ik ben echt gek op dit crinkled seam binding ribbon. Je kunt het gekreukd en glad bestellen bij Sew Sweet.
Wat mooie lintjes, verschillende kleuren button twine en 2 zakjes gemengde knopen.
En last but not least... een stapeltje wolvilt in alle kleuren van de regenboog. Dit is zo heerlijk om naar te kijken, aan te voelen en doorheen te "bladeren" :-) Daar wordt je toch gewoon vrolijk van?

Ik heb afgelopen weekend een ketting gemaakt met de knopen uit dit pakket, ik hoop straks hier terug te zijn om hem jullie te laten zien, samen met een maakbeschrijving. Dus... tot later!

6 comments, which make me happy!:

Emma Digennaro zei

beautiful photos Ingrid, I cannot wait to see your button necklace.
emma x

corryskaart zei

hoy ingrid
wat een regenboog aan kleuren, geweldig leuk om te zien!
groetjes van corry

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een feest om dit allemaal te krijgen.

lfs Ag

Inge zei

Alleen al van het kijken hiernaar word ik blij! Heel veel plezier met je mooie spullen :) Fijn weekend!!

Judith zei

Hier word ik hebberig van haha.
Heb het adresje opgeslagen! Van de week heb ik voor het eerst bij the ribbon girl bestelt en dat was ook al zo'n feestje om uit te pakken. Leken ook net cadeautjes. Geniet ervan. En sterkte met de kiespijn!

Groetjes Judith

Chantal zei

Fantastisch al die kleurtjes! Ik kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!

Groetjes,
Chantal

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!