donderdag 22 september 2011

(2e bericht van vandaag) Merry Christmas

Ik ben best een beetje fan van de spulletjes van Tim Holtz. Toen ik deze flesjes zag vond ik ze meteen heel gaaf! Karin van Het Scrapbook Atelier vroeg me om er een voorbeeld mee te maken en onderstaande tag is het resultaat.
 De inspiratie voor deze tag kreeg ik op het blog van Tiets.
Het dp, waar ook de vintage afbeelding op stond, lag vorig jaar in de winkel maar ik weet het merk niet meer...
 Het flesje is gevuld met sneeuw... ehhh, met kraaltjes, bedoel ik ;-)
De sneeuwsterren zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.
De tag is dubbel en aan de bovenkant dicht.
Met deze tag wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Fijne dag allemaal!

10 comments, which make me happy!:

Liberta zei

Hai Ingrid leuke nieuwe foto op je blog.
Deze tag is super. Heel mooi gemaakt.
Idd heel leuk dat flesje met "sneeuw".

Liefs, Lieb

Lou zei

Hi! Ingrid this is so lovely,lots of gorgeous detail too and thank you so much for joining my blog.
hugs Lou.xx

Kim zei

Schitterende tag! Erg leuk zo dat kleine flesje.

Groetjes Kim

Donna zei

Stunning tag, fab choice of added embellies and lovely colourwork! Thank you so much for joining in with us at CES this week :) Donna ♥ x

Riet zei

Wat een schitterende tag Ingrid.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Beautiful shabby tag I love it!!Thank you so much for sharing your beautiful tag in the Shabby Tea Room this week :-)

Chantal zei

Prachtig geworden in deze stijl! Je waant je zo in de winter :)

Groetjes,
Chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi tag kaartje Ingrid, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Michelle zei

All of your creations are superb! Always lots of details to look at -- I could spend hours drooling over your stuff :)

Quick question -- did you make your own watermark, or did someone do it for you?? I want one just like it & I know I've seen them for sale but I can't remember where. I can't even find that font & I just love it!

Chantal zei

Wauw Ingrid, wat een supermooie tag heb je gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!