zaterdag 3 september 2011

My favourite things of August

Dat klinkt toch leuk en veelbelovend? Mijn favoriete dingen van augustus... Het is al weer 3 dagen september en soms is het goed om terug te kijken en je zegeningen te tellen en wat langer na te denken over de dingen waar je blij van wordt.
Ik kwam op dit idee door Kellie die hier haar favoriete dingen van augustus laat zien. I hope you like mine too, Kel :-)
Deze kalebassen nam m'n moeder voor me mee, gekocht bij een klein jongetje die ermee langs de weg stond. 
Dit dienblad in "nazomer sfeer" staat bij ons in de hal.
 
Deze leggings heb ik allemaal in de opruiming gekocht, joepie, daar word ik ook blij van!
 Zie je dat leuke randje langs de gebloemde legging?
 Met de auto, onderweg naar Vlieland, stond deze tas voor mij op de grond. Haakwerkje, fototoestel en een zak eierkoeken :-)
Hier werd ik ook erg blij van! Mijn dt pakketje van Sew Sweet.
En natuurlijk... mijn jongens! Nou, de jongste 2 dan... Ik ben nogal melancholisch aangelegd en daarom is het glas bij mij vaker half leeg dan half vol. Ik vraag me ook vaak af of ik wel goed ben in het moederschap, of ik ze genoeg liefde en bevestiging geef. Maar als ik deze foto zie en denk aan hoe lief onze jongens zijn en hoe trots ik op ze ben, denk ik... ach, volgens mij doe ik het wel redelijk als moeder.
 En dan een mooie zonsondergang gezien vanuit het zolderraam.

Waar word jij blij van?

3 comments, which make me happy!:

celia zei

Ooooh Ingrid , ik vraag me ook heel dikwijls af hoe ik het als moeder doe?! Onze puberende jongens maken het me niet altijd gemakkelijk!
Als onthaalmama van een zevental (onder de drie jaar)kinderen, kan ik enorm genieten van de spontane knuffels die ik krijg van hun....mijn jongens (16,18 en 19) geven die alleen nog op commando...LOL. Maar op mijn blogje staan er een foto van onze vakantie...en als ik daar naar kijk ben ik toch zeer gelukkig!
Jij doet het volgens mij uitstekend hoor!!!!
Heel veel liefs, Celia.

Liberta zei

Hai Ingrid,

Ik wordt blij van jou vrolijke bericht.
Ik wordt blij van Snoopy.
Ik wordt eigenlijk overal blij om.
Ben ook heel dankbaar dat ik zo'n heerlijk leven heb. Heb 2 leuke dochters (man) en soms twijfel ik ook van heb ik het wel goed gedaan?
Mijn jongste dochter zegt mam voedt jij mijn kids maar op dan weet ik zeker dat het goed gaat. Nou dat is nog eens een compliment waar je heel warm en blij van wordt.
Maar heeft niet elke mams dat af en toe onzeker zijn.
Nou aan de foto van je te zien hoef je niet te twijfelen hoor. Een heerlijk gezin heb je.
Ik vind je verhalen zalig om te lezen.
Die legging met kantjes helemaal top.
En lief van je mams om kalebassen voor je mee te nemen.
Ik ga nog niet aan de herfst denken hihihihi.

Liefs, Lieb

Corien zei

Hoi lieve Ingrid,
Wat leuk dat je ook volger bij mij bent geworden!
Ik zag het vandaag pas, sorry!
Wat maak je prachtige dingen zeg en wat een mooie blogpost is dit.
Nou, waar ik blij van wordt, van mijn man, mijn huis, mijn diertjes en alle goeds wat ik elke dag weer krijg/heb.
Maar ook wordt ik blij van het kijken naar jouw mooie projecten en kaarten!
Hoop nog vaak bij je terug te komen en je snel weer te zien bij het scrapbookatelier.
Liefs,
Corien.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!