woensdag 21 september 2011

Schatten van vandaag...

Het is herfst! De blaadjes aan de bomen verkleuren, gevallen bladeren hopen zich op tegen de stoepranden, het is vroeg donker, de kaarsen gaan weer aan, er waait een windje buiten (gelukkig nog wel met een vleugje warm erin) en er staat een bos oranje bloemen op mijn tafel... Dus het is herfst!!!
En dan mijn volgende schatten... Vanmorgen ben ik naar de kringloopwinkel geweest en heb daar 3 borden en 2 kaarsenhouders gekocht, met het idee er een etagere van te maken. Op bovenstaande foto heb ik het geheel opgestapeld voor de foto, maar het moet nog gelijmd worden. Muis kwam ook even kijken en snuffelen...
 En nog een paar schatten... Een Engels boekje over het maken van jam enzo (leuk met getekende plaatjes) en een heeeeeeeeeeel oud doos domino (helaas met plakband aan elkaar geplakt) met houten steentjes, leek me super leuk om te scrappen ;-)
En jullie hebben vast wel eens die lotto steentjes gezien die Tim Holtz verkoopt, toch? Nou, laten ze die nou ook verkopen bij de kringloopwinkel!
En deze zijn ECHT vintage ;-)
Om blij van te worden, zulke schatten...
 Gisteravond bezig geweest met knoopjes en heb er 1 laten vallen. Muis heeft er heerlijk mee gespeeld!
Tot gauw!

4 comments, which make me happy!:

Silvia zei

Wat een mooi herfstboeket heb je staan. En ik word een beetje jaloers op die echte bingosteentjes. Moet toch ook eens wat vaker naar de kringloop toe.

Fijne avond.
gr. Silvia

Chantal zei

Dat is inderdaad ontzettend leuk dat je zulke leuke dingen bij de kringloopwinkel gevonden hebt!

Groetjes,
Chantal

Judith zei

Wat een vondst. Tim Holtz in de kringloop...hihi

Mooi boeket! De kleuren van de herfst is ook het enige wat ik er leuk aan vind(-; Regen, kou en de winter op komst hoeft van mij niet. Maaaar gelukkig duurt dat nog wel even en hopen wij op een prachtig najaar!
Geniet ervan, samen met je man en zonen.
Groetjes,
Judith

Liberta zei

ja we mogen toch echt aan de herfst geloven.
By the way ik heb je getagt weet niet of je het leuk vind.
Maar je hebt leuke dingen gescoord bij de kringloop.
En dat doosje pimpen die stuk is ik heb er alle vertrouwen in dat dat super leuk gaat worden bij jou.

Liefs, Lieb

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!