donderdag 19 april 2012

Kleine portemonnee {Sew Sweet}

Mijn eerste projectje van de "berg", waar ik het dinsdag over had, is af. Ik ben er zelf heel blij mee! Het is een klein portemonneetje voor pasjes en wat kleingeld.
 Ik heb 2 stofjes van Tilda gebruikt en een witte knoop van Sew Sweet.
 Hier zie je de vakjes binnenin.
Het patroontje heet "little wallet" en is van Valori Wells, gekocht bij Happy Stitches.
O, zo leuk om te maken... zo leuk om naar te kijken en om vast te houden... ;-)
Bedankt dat je langskwam om te kijken. Morgen een volgend projectje van "de berg" en dat is een "feeling-good-box". Hmmm, wat zou dat nou zijn he? Kom morgen maar kijken!

3 comments, which make me happy!:

Monydav zei

So cute!
See you tomorrow :-)
Hugs, Monica

jacqueline zei

Wat ontzettend gaaf zeg, heel mooi gemaakt.
ben heel benieuwd naar je volgende project!

Groetjes Jacqueline

Lenie Hempen zei

Dat ziet er super mooi uit Ingrid.
Echt geweldig.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!