maandag 30 juli 2012

Kadootjes

Kadootjes inpakken is altijd leuk om te doen. Vroeger ;-) heb ik vakantiewerk gedaan op de parfumerie afdeling van de VenD en het leukste was wel het inpakken van de kadootjes.
Laatst heb ik er even de tijd voor genomen om een paar kadootjes mooi te versieren. Geeft heel leuk! Alleen mensen durven het bijna niet uit te pakken...
De ideetjes voor het gebruiken van washitape zag ik op Pinterest en eerder al in het Eline's Winterhuis boek. 
Voor het groene kadootjes heb ik dun vliegerpapier gebruikt, gekocht bij boekhandel Bruna. 
Het rood-witte en blauw-witte bakkerstouw is te koop bij Scrap en Co. 
Zomaar even wat inpakinspiratie :-) Tot gauw!

7 comments, which make me happy!:

Nancy zei

So very lovely! :o)

Sonia zei

Very pretty sweet Ingrid^_^
Hugs,
Sonia

Kleinigheidje zei

Wat mooi ingepakt, kan ik zeker weer inspiratie uit halen. Leuk!

Lenie Hempen zei

Heel mooi ingepakt Ingrid.
Kan Ik nog wat van leren hihi.

Gr Leny Hempen

marion zei

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet zo durven uitpakken, het ziet er zo mooi uit :). Prachtig Ingrid. Liefs, Marion

Anoniem zei

Wat leuk gedaan! Ik maak met kerst altijd tasjes, de meeste ontvangers hebben ze nog steeds, dat is leuk hè? Als mensen het waarderen.

Ik ga denk toch dit jaar zoiets als dit proberen.

Groetjes Claudia

Sientje zei

Leuk gedaan zeg. Ik houd er ook van om mijn kadootjes op soortgelijke wijze in te pakken. ipv van een vlaggetje gebruike ik een takje lavendel of twee. of gedroogd gipskruid staat ook erg leuk.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!