maandag 2 juli 2012

Kids worden groter...

Vanmorgen verslapen dus Martijn brengt de jongens naar school :-) En vanmiddag fietsen ze voor de 2e keer alleen naar huis! Nu mijn "sportieve beweging" wordt gehalveerd, en uiteindelijk verdwijnt als ze ook 's ochtends zelf naar school fietsen, moet ik toch een nieuw soort sport gaan zoeken... Misschien iets vaker hardlopen dan 5 keer per jaar ;-)
En de zakjes met plastic afval hopen zich ook op in de schuur. Die nam ik 's middags altijd mee op mijn route naar school, als mijn fietstassen niet gevuld waren met gymkleren en boodtrommels.
Om het samen te vatten: beweging en afval. Problemen van moeders met kinderen die groot worden moet je niet onderschatten... ;-)

3 comments, which make me happy!:

Marjan zei

Ja, kleintjes worden groot en moeten losgelaten worden...... En ach, uiteindelijk lossen die 'problemen' wel weer op hoor ! Denk eerst eens aan de extra tijd die je overhoudt als je niet meer elke dag mee hoeft te rijden !!!!
Extra knutseltijd dus (in mijn geval) ! Heerlijk !
Maar het is ook nog wel leuk om af en toe mee naar school te gaan hoor. Mijn jongste gaat volgend schooljaar naar groep 8. Aan de ene kant kijk ik uit naar het afscheid van de basisschool (na 12 jaar heb ik het daar wel gezien), maar aan de andere kant is het ook wel weer jammer, want ik moet haar nóg meer los gaan laten......

Groetjes, Marjan

Katharina Frei zei

LOL, yes you say it :) making sports and the litter. Beautiful photo of your boys. I know my time to let go will come too. On the one hand I will be relieved to have more time for myself (and for work :), but on the other hand I will be so sad to see them grow and leave.
Wishing you a wonderful day Ingrid!
Katharina x

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Haha je maakt er wel weer een leuk verhaal van, maar je slaat de spijker op zijn kop. Maar genoeg leuke hobby's toch.
Groetjes Ingrid

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!