vrijdag 16 november 2012

Being together is the best present of all

Hallo allemaal! Vrijdagmiddag en het is rustig in huis. De jongens zijn op school en in principe kunnen ze zelf naar huis fietsen. Wat een gevoel van vrijheid geeft dat als ik niet steeds op de klok hoef te kijken omdat ik ze niet persé op hoef te halen. Even tijd voor kaart...
 Morgen komt in ons landje Sinterklaas aan en de jongens genieten met volle teugen van het Sinterklaasjournaal. Een gezellige tijd is het :-) Op mijn kaart staat toevallig ook een kadootje (want daarom vinden mijn jongens het natuurlijk vooral zo'n leuke tijd, Sinterklaas staat gelijk aan kadootjes!) maar het pakje op de kaart is meer een kerstkadootje...
Het dessinpapier is van Graphic 45, de mooie sterrenslinger heb ik gemaakt met een nieuwe stans van Whiff of Joy en de borduurmal is van Noor! Design (Joy Crafts).
Karina's+Sketch+6
Voor mijn kaart heb ik bovenstaande sketch gebruikt van de huidige challenge op het Whiff of Joy blog. Hij is gemaakt door Karina en ik vind hem super!
Deze stempel is onderdeel van de secret Winter Stamp Kit 2012. Ik heb de volgende copickleuren gebruikt:
Henry: E47, 44, 43, 42, 41, 13, R21
kleding en pakje: B99, 97, 95, 93, 91, YR24, 23, 20
muts: R59, E18, 19, 17, 15, 13; hulst: R59, 29, G46, 43
beer: E39, 37, 33, 53, 51, E17, 13
achtergrond: W7, 5, 3, 1, 00
 Hier de borduurmal van Noor! Design in close-up. Geborduurd met 2 draadjes DMC garen.
En de nieuwe stansen van Whiff of Joy zijn echt heel leuk! Ik heb nu deze leuke sterretjes gebruikt maar er is ook nog een sneeuwvlokken- en een klokjesslingers.

Als je zin en tijd hebt, kijk dan eens op het Whiff of Joy blog voor de tweewekelijkse challenge. Tot de volgende blog en bedankt voor je bezoekje :-)


Gebruikte materialen:

14 comments, which make me happy!:

jolanda zei

heel mooi kaartje

Sanne zei

Daar is ie dan! Wat is hij leuk geworden zeg! De sketch spreekt mij ook erg aan, maar ik kan nu met de challenges meedoen hè ;-)

Liefs Sanne

Corien zei

Je kaart is weer Prachtig Ingrid!
Heel mooi!
Wanneer geef je een workshop:-)
Geniet,samen met je mannen van deze gezellige, warme tijd in huis.
Fijn weekend en liefs,
Corien.

marion zei

Prachtig die glitters op de stans, supergaaf kaartje weer, xxx, liefs, Marion

Gerrittina zei

Superleuk kaartje Ingrid!! Mooie stansjes heb je gebruikt en wat een schattig stempeltje.

Gr. GZ

Ria`s Winkeltje zei

Wat een gezellig kaartje Ingrid en veel technieken gebruikt, mooi hoor

Groetjes Ria

Alyce Kit and Clowder zei

Ingrid this is stunning! What a gorgeous take on the sketch and I love how all of the elements come together :) I am finally back to blog hopping!! Glad to see your lovely work :) xx

Marianne zei

Heel mooi gedaan weer Ingrid.
Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Ingrid.
Echt schitterend.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Jenine zei

Wauww ik vind hem echt geweldig Ingrid!

Liefs Jenine xX

Danoesja zei

Hoi Ingrid

Wat een liefje, echt een heel mooi kaartje.
Veel plezier in deze tijd met je jongens.

Lieve groetjes
Danoesja

Julie zei

Stunning work Ingrid, such a beautiful card and so beautifully embellished!! Thanks for joining in our challenge at WOJ, Juliexx

Chantal zei

Geweldig mooi! Die geborduurde stans vind ik ook geweldig leuk!
Groetjes,
Chantal

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!