donderdag 1 november 2012

Mail Art

Hoi hoi! Even een kort berichtje van mij. Gisteren heb ik 2 enveloppen op de post gedaan, maar ik heb ze eerst gepimpt! Ja, da's weer een nieuwe verslaving ;-) Ook de envelop wordt opgeleukt! Dat noemen ze "mail art" en je kunt het in veel vormen vinden. Als je er iets meer over wilt lezen kun je hier eens kijken, Cathy Vee heeft er een blogpost over geschreven.
Een aantal jaren geleden heb ik in het tijdschrift Handwerken Zonder Grenzen ook een artikel over mail art gelezen en daar werden de enveloppen gemaakt van borduurstof en helemaal versierd met borduursels. Zelfs het adres werd in kruissteekjes geborduurd! Echt heel leuk zag dat eruit. Maar mijn versies van vandaag zijn iets minder tijd rovend...
Komende zaterdag starten de previews van de nieuwe stempels van Whiff of Joy. En zonder grapjes... ze zijn deze maand èxtra gaaf! Zo leuk!!! Ooo... waar kunnen we nou toch tijd kopen?
Tot zaterdag!

12 comments, which make me happy!:

Erica ♥ zei

Oh meid wat doe je dat enig, ja wie wil nou niet
zo'n leuke envelop ontvangen zeg ? Gaaf hoor.

Sja tijd en geld, van beiden zouden we wel eens
een boompje willen planten toch ?

Grtjsss van Erica ☼

Colien zei

Superleuk! Is het niet verwarrend als je de 'verzenden per luchtpost' stempel gebruikt? :)
Tja....tijd, nooit genoeg!
grtz.Colien

Mieke zei

Wat zijn ze leuuuuuk!!!

Sanne zei

Wat ben je toch lief! Durfde de envelop niet open te maken. Vond hem zo mooi! Gelukkig bleef hij heel bij het openen en kan ik hem bewaren. Van de inhoud werd ik reuze blij! Bedankt! Nu ga ik tijd zoeken om aan de slag te gaan! Liefs Sanne

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Superleuk ik kwam net terug van kreadoe met sandra en toen lag er een hele mooie envelop op tafel erg leuk gedaan.
lfs ag

Marianne Schut zei

Super leuk Ingrid! Wie wil er nu niet zo'n super mooie envelop krijgen. Vooral die onderste ook erg leuk, echt herfst. Liefs Marianne

Marguerite zei

Dat is leuk post krijgen.
Groetjes Marguerite

jolanda zei

mooi gedaan

marion zei

Alleen al de envelop is al een kadootje, zou het niet durven open te maken...prachtig gemaakt, liefs, Marion

Naomi zei

Heel erg leuk!

Anita Meijer zei

Wat super leuk gedaan zo Ingrid, ziet er toppie uit.
Liefs van Anita

angeleef zei

Zo geweldig! Het doet mijn handen kriebelen om dat ook eens uit te proberen hoor!
Groetjes
**Evi**

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!