maandag 5 november 2012

PREVIEW: Whiff of Joy November stamps II

Maandag, de nieuwe week is begonnen. En vandaag mijn 2e preview voor de november stempels van Whiff of Joy.
Ik hou wel van sneeuwpoppen. Het heeft iets gezelligs en het staat voor plezier. En dan vervolgens lekker warm binnen zitten om door het raam de sneeuwpop in de tuin te bewonderen ;-)
Het dessinpapier is van Basic Grey en alle randen heb ik gestikt op de naaimachine met steeklengte 4. De houten sneeuwsterren komen van Scrap-Co.
 Vanaf komende woensdag 7 november kun je "Snowman" kopen in de webshop van Whiff of Joy. Ik heb hem gekleurd met copics. Dit zijn de kleurnummers:
zwart: W8, 7, 5, 3, 1, 00
blauw: BG18, 15, 11, 10
groen: YG99, 97, 95, 93
rood: R29, 27, 24, 22 (vleugel vogel daarna met W5, 3 en 1 er over heen)
takken: E27, 25
achtergrond: B41, 000, 0000
De sneeuwvlokken heb ik bewerkt met Stickles (star dust).
Heb je zin in nog meer previews? Kijk dan even op de blogs van de andere dt leden van Whiff of Joy. En komende woensdag hebben we een bloghop! Tot dan :-)


Gebruikte materialen:



18 comments, which make me happy!:

Dora zei

schitterende kaart gemaakt. mooi van kleuren.
groetjes

Anja zei

Het is weer een schitterend kaart.

Lieve gr Anja

Anoniem zei

Wow Ingrid,
Wat een mooie kaart weer.
Groetjes Claudia

jolanda zei

mooi kaartje

Ellen zei

Owww wat een super leuk kaartje en die stempel is zo lief !!
Ik word snel volger hoor !!
Gr, Ellen

chrilvian zei

moooooiii

Sanne zei

Wat een leuke stmpels komen er uit. Ik vind deze sneeuwpop zo schattig! Begin helemaal dol te worden op WOJ. Heb van het weekend weer heerlijk zitten kleuren. Heb een lief kaartje gemaakt met jouw stempel. Je kaart is weer geweldig. Het papier is leuk zeg, ik kende het niet.

Liefs Sanne

Ghea zei

Wat een bjoetie Ingrid, en jij blijft altijd zo mooi binnen de lijnen er loopt niks door SUPERrr
Liefs Ghea

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

echt leuk ik zie weer veel te veel leuke nieuwe ,ik ben ook gek op sneeuwpoppen.Dit is een schatje,lfs Ag

Plony zei

Geweldiggggg!!!!!! Ik kom ogen tekort om alles te kunnen opnemen!
Groetjes, Plony

marion zei

ahhh wat een lieffie, prachtig !! OOk weer een prachtig stempeltje, liefs, Marion

Erica ♥ zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt, en ook zo
gezellig papier, ziet er toppie uit !

Lieve groetjes van Erica ☼

Sinikka zei

Wat een heerlijk fris kaartje. Super stempeltje
Gr. Sinikka

mgoll88 zei

What a wonderfull and nice card project..great!

LG
Michaela

Marianne zei

WAt een plaatje.
Liefs, Marianne

marion zei

Wat een bjoeties van kaartjes weer meis, prachtig, alletwee zijn ze schitterend, liefs, Marion

PashaCou zei

What a cute card. Thank you for sharing with us.
Hugs,

Angie Bächi zei

Oh Ingrid, this is again such a perfect Ingrid-Project :) Love your combination of different materials... from wood to feathers and you allways pick colour combos that leave me breathless. WOW!!!
Big Hugs Deary,
Angie ;*

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!