zaterdag 3 november 2012

PREVIEW: Whiff of Joy November stamps

Yeah, het is weer die tijd... tijd voor nieuwe stempels bij Whiff of Joy! En ze zijn weer om te smullen :-)
 Deze stempel heet "Kitty and Maya drinking tea". Vanaf woensdag 7 november is de nieuwe serie stempels te bestellen bij Whiff of Joy. De tekststempel zit in de secret winterkit. De sneeuwsterren en ook de doily op de achtergrond zijn gemaakt met stansen die te koop zijn in de WoJ webshop. Onderaan dit bericht vind je de snelkoppelingen er naar toe.
Ik heb dessinpapier van Basic Grey gebruikt (eskimo kisses) en de roze belletjes heb ik gekocht bij de HEMA.

Voor mijn layout heb ik bovenstaande sketch gebruikt van The Sketchy Challenges. Het lichte schuine papiertje heb ik vervangen door een doily.
 Een close-up van het gezellige paartje ;-) Ik heb weer ingekleurd met mijn copic sketch markers en dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
huid: E11, 21, 00, 000, R21, 20
haar en poes: E37, 33, 11, 0000
mok: E53, 50, 25
rood: R59, 37, 35, 32
blauw: B37, 14, 12, 000
roze: R85, 83, 81
bank: E49, 47, 44, 43, T7, 5, 3, 2, 0
Verder heb ik de sneeuw bewerkt met een ZIG Wink of Stella pen "silver" en de marshmellows in de chocolademelk met "clear".
Voor nog meer previews kun je de blogs bezoeken van de andere DT leden. Veel plezier :-) En bedankt voor het langskomen! Ben in ieder geval maandag weer terug met de volgende preview. Tot dan!


Gebruikte materialen:



17 comments, which make me happy!:

Chantal zei

Wat een beauty weer Ingrid! Prachtig hoor!
Groetjes,
Chantal

Colleen B. zei

Gorgeous Ingrid - so beautiful with lots of stunning details!

Sanne zei

Wat een enige stempel! Die poes doet me denken aan onze Mika. Als ik op de bank iets eet of drink (vooral yoghurt o.i.d.), dan zit ze meteen naast me (of op me). Ik vind je kaart weer een kunstwerkje!

Liefs Sanne

Neline zei

Wat een schattige stempel! Je kaart is weer prachtig.
groetjes
Neline

Erica ♥ zei

Ik zit met bewondering te kijken hoe je deze
kaart zo mooi hebt gemaakt, echt prachtig.
En die stempel is super lief en mooi gekleurd.

Een heel fijn weekend gewenst
en lieve groetjesss van Erica ☼

jolanda zei

prachtig lief kaartje

Inge Groot zei

Té schattig!!! Wat een geweldig leuke stempel en een prachtige kaart, zo lief die kleine lila belletjes :D

Fijn weekend,

XX

Wilma zei

Prachtig kaartje!

Unknown zei

Wat een lief schatje! Echt super mooi Ingrid! Groetjes Frea

marion zei

ahhh wat een prachtige kaart en dit zal mijn beurs niet leuk vinden, dit stempeltje is weer een must have :). Wat prachtig !! Liefs, xxx, Marion

Anita Meijer zei

Wauw Ingrid wat is je kaart super geworden, ik vind hem helemaal prachtig. Een toppertje.
Liefs van Anita

Liesbeth zei

Wat een mooie stempel en prachtig verwerkt hoor op je kaartje.
gr. liesbeth

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

Cordine zei

Schitterend kaartje Ingrid!
Leuk dat je weer mee doet met onze challenge op sketchy challenge's!
Groetjes
Cordine

Angie Bächi zei

Aw... this one is sooo sweet Ingrid! I was & am alsways such a big fan of your coloring. Oh, these beautiful papers... and of cours your cool sewing over the sentiment is so great! Love that :) Thanks for your inspiration!!!
1000 HUGS to you Deary,
Angie

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

OOh echt wel een schatje heel leuk.Schattig stempeltje.

lfs Agnes

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuke stempel en wat heb je deze mooi gekleurd Ingrid. Een heel leuk geheel geworden.
Die belletjes zijn ook leuk en waar heb je die gekocht als ik het vragen mag??
Gezellige groetjes Lida

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!