woensdag 21 november 2012

Snow

Yeah, I did it again! Ik heb weer een layout gemaakt. Zucht... wat is dat toch heerlijk! Vorige week kwam het nieuwe Bo Bunny papier "Snow day" binnen bij Scrap en Co in Klarenbeek. Prachtige kleuren! Gelukkig heb ik afgelopen winter een boel sneeuwfoto's kunnen maken, dus ik vermaak me nog wel even... ;-)
 
 Ik heb weer veel met de naaimachine gewerkt. De titel heb ik geschreven met foam stickers en de stickers daaronder horen bij deze papierlijn (beiden van Scrap en Co).
Bij deze lijn zit ook een dessinvel met allemaal tags, daar is dit er 1 van. De datum stempel is van Amy Tangerine en de camera heb ik gemaakt met een kleine stans van Tim Holtz.
Een leuk houten hertje (Scrap en Co), ik heb de achterkant voor gedaan want de andere kant is goudkleurig en dat vond ik net to much hier.
Vlaggetjes zijn altijd leuk vind ik. Het witte papier heb ik bestempeld met Bo Bunny stempeltjes. Met nietjes een stukje Bakers Twine (Scrap en Co) er op vast gemaakt en klaar!

Leuk dat je er was en super bedankt voor al jullie aardige en lieve reacties :-) Welterusten voor zo...

4 comments, which make me happy!:

Marianne zei

Heel leuk gedaan Ingrid.
Liefs, Marianne

Erica ♥ zei

Wat een leuke LO heb je gemaakt,
ziet er erg gezellig uit !

Lieve grtjsss Erica ☼

Colien zei

Prachtig!
grtz.Colien

Riet zei

Prachtig gemaakt Ingrid.

Liefs Riet.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!