vrijdag 30 november 2012

Whiff of Joy Advent Calender

Hoi allemaal! Even een kort en leuk berichtje. Morgen starten we, traditiegetrouw bij Whiff of Joy, weer de Advent Calender. Elke dag, van 1 tot en met 24 december, plaatst 1 design team lid een creatie op haar blog. Welk dt lid die dag aan de beurt is kun je lezen op het Whiff of Joy World of Ideas blog. Als je het betreffende dt blog bezoekt en een bericht achter laat maak je kans op de stempel die die dag is gebruikt. Is dat niet leuk? Ik kom al helemaal in feestelijke stemming ;-)
Ik zie jullie hopelijk morgen terug want om 12.00 uur post ik mijn WoJ tutorial hier en op het WoJ blog. Inderdaad, ook de tutorials gaan in december gewoon door! Fijne avond en tot morgen :-)

3 comments, which make me happy!:

Anja zei

Oh wat leuk zeg. Kom zekers even weer kijken.

Fijn weekend!

Lieve gr Anja

jolanda zei

prachtige kaartjes.
Jammer dat deze mooie stempels bijna niet in Nederland te koop zijn

Lenie Hempen zei

Prachtig mooie kaartjes Ingrid.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!