vrijdag 9 november 2012

Whiff of Joy tutorial: zelfgemaakte embellishments

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een paar zelfgemaakte elementjes erop. Op het Whiff of Joy World of Ideas blog heb ik er een tutorial over geschreven. Dus voor extra details verwijs ik je daar naartoe.
Het dessinpapier is van Basic Grey (iets met "Kisses") en de tekststempel is van Whiff of Joy. De tekst heb ik gestempeld op een label dat ik heb uitgestanst met een nestabilitie. Het hart en de blaadjes heb ik gemaakt met Whiff of Joy stansen, onderaan dit bericht vind je de links.
 Deze Maya stempel komt uit de "Kiss the Cook" serie van Whiff of Joy die in september uitkwam. Dit zijn de Copic kleurnummers die ik heb gebruikt:
huid: E11, 01, 00, 000, R21, 20
haar + tafel + kruk: E27, 25, 23, 21
blauw: B52, 41, 000, 0000
rood: R27, 24, 22, 21, 20
geel: YR23, Y21, YR20
ei + lepel + cupcake: E55
tafelkleed: W2, 1, 0, 00
Kom je ook nog kijken op het Whiff of Joy blog naar de tutorial die ik heb gemaakt? Gezellig!
Leuk dat je langskwam en tot de volgende blog :-)



Gebruikte materialen:

12 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Ahhh, wat een lieve kaart! Ben er weg van! Dit is ook al zo'n leuk afdrukje. Ik heb toevallig van de week ook een kaart gemaakt met dit papier (en jouw stempel). Leuke details! Mooi ook weer die knoopjes op een rij!

Liefs Sanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie kaart.
Groetjes Miranda

Ilse zei

Wat een leuk kaartje, Ingrid. Zeker de afbeelding vind ik geweldig. Liefs,,

anniek zei

wat een leuk kaartje met een leuke stempel
groetjes Anniek

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Ingrid, zo mooi ingekleurd. Een toppertje.
Liefs van Anita

dieke zei

Heel erg leuk!
Die stiksteekjes maken het echt helemaal af.

Tijdens het surfen liep ik tegen je blog aan, erg leuk om te zien wat je allemaal maakt!

Leuk als je ook bij mij een kijkje wilt nemen!
www.stempeldieke.nl

Groetjes van Dieke.

jolanda zei

prachtig kaartje

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Het is weer een schatje....ik heb er zin in morgen. Gezellig

Erica ♥ zei

Ingrid, je hebt echt weer een prachtige kaart
gemaakt, en de details zijn super !

Een fijn weekend gewenst !
Lieve grtjs van Erica ☼

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid.

Liefs Riet.

Margreet zei

Schitterend kaartje, Ingrid...leuke ideetjes doe je ons weer aan de hand!
xxx Margreet

marja zei

Wat een prachtige kaart met schitterende details!!

Lieve groetjes Marja.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!