maandag 25 februari 2013

Mijn December Daily is klaar!

Wat was het heerlijk om jullie reacties te lezen op mijn vorige bericht "slow down" :-) Dankjewel voor de moeite die je nam!

Ja, eindelijk is hij af! Nu is de feestmaand voor mij echt voorbij ;-) En jullie hadden nog een aantal dagen tegoed uit het album, dus genoeg foto's te bekijken vandaag!
 Als basis voor mijn December Daily heb ik een Snap album van Simple Stories gebruikt. Scrap-Co in Klarenbeek verkoopt deze en ze zijn er in heel veel kleurtjes!
 Dit is de voorkant, die heb ik gemaakt toen de binnenkant helemaal klaar was. De titelstempel is van Technique Tuesday. Het witte veertje heb ik zelf geknipt uit wolvilt door een sticker op het vilt te plakken en er omheen te knippen.

 Dag 28, de jongens gingen logeren en Martijn en ik haalden Chinees.
 Op 29 december hebben we appelflappen gebakken. Daar heb ik wat meer pagina's over gescrapt omdat ik zoveel foto's had ;-)





 De wolkjes heb ik gemaakt met een stans van My Favorite Things (Scrap-Co, Klarenbeek).
 Ik vond het leuk om het album af te sluiten met deze foto van 1 januari 2013. Een super leuke foto vind ik zelf, zomaar even spontaan een knuffelmomentje op de bank :-)
 Ook hier weer een zelfgeknipt veertje van vilt.
 De pijlen van papier heb ik ook zelf geknipt en daarna met de naaimachine op het papier gestikt.

Februari loopt op zijn eind en buiten smelt de sneeuw die dit weekend is gevallen. Misschien helpt het afronden van mijn December Daily bij het spoedig komen van de lente?

13 comments, which make me happy!:

Chantal zei

Ziet er top uit Ingrid! Ik heb jouw hele december daily gevolgd en me voorgenomen om het volgend jaar ook eens te doen. Vooral al die ogenschijnlijk kleine dingen kun je zo leuk ook eens een keertje inplakken, erg gaaf gedaan!
Groetjes,
Chantal

marion zei

Wauwwww schitterend meis, ik hoop dat je je weer wat beter voelt sinds je laatste post, knuf, Marion

Fleur zei

Oh wow. Ingrid this such a beautiful keepsake. I have loads of blank albums really must do something with them. You're such an inspiration
Hugz Fleur xxx

Mieke zei

Hoe leuk! Heel knap gedaan!!

Colien zei

Oh, wat een mooie pagina's weer! Je hebt je maandboek prachtig afgesloten, het geheel mag je koesteren met al die mooi momenten! Gezellig dat je het met ons wil delen!
grtz.Colien

Erica ♥ zei

Super Ingrid, je december daily is echt geweldig,
je hebt er veel werk in zitten en je mag er dan
ook echt trots op zijn, wowwww !
Ik heb je vorige blogpost ook helemaal gelezen,
mooi hoe je het vertelt en het is ook nog zo, ik
ervaar hetzelfde als jij.
Nou wie weet doen we er nog iets mee nu het besef
er meer is.
Beterschap gewenst voor als je nog niet helemaal
hersteld bent.

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤

Sanne zei

Wat fijn dat ie af is! Hij is fantastisch geworden zeg. Wie weet doe ik volgend jaar met je mee. Bedankt voor de inspiratie!

Liefs Sanne

Fieneke zei

Oooooo wat super mooi, wat een leuke manier om herinneringen bewaren! Wel een werk zeg. Maar super! Erg leuk ook voor de jongens om dit later terug te lezen en zien. Enne laat nu de lente maar komen! Groetjes Fieneke

Vicky zei

Oooh such a wonderful keepsake sweetie...:o)

biggest of hugs Vicky xx

Unknown zei

Erg leuk gemaakt Ingrid, een super idee! Groetjes Frea

Lou zei

Hi! Oh wow so many amazing pages,lots of lovely photos and very special memories.Your blog is really lovely and you are so creative :))
hugs Lou.xx

Janine zei

Super mooi gemaakt!
Je maakt mooie creaties, ik word volger!!
Groetjes Janine

Hanneke zei

Wat een speciale manier om je kerstherinneringen te bewaren! Groetjes, Hanneke

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!