woensdag 27 maart 2013

Double

 Deze layout heb ik gemaakt met een foto van de jongens in de lente van vorig jaar. Lekker met de zomerjas aan op de fiets naar school.
Het papier is van BoBunny. De stempel van de twee "mannetjes" is van "Give a girl a..."
 De wolken heb ik gemaakt met een My Favorite Things stans (Scrap en Co, Klarenbeek).
Deze praatwolk heb ik getekend en uitgeknipt en daarna met de hand geborduurd.

Leuk dat je langskwam vandaag, en heel graag tot een volgende keer! :-)

3 comments, which make me happy!:

Ghea zei

wat worden de binken alweer groot he Ingrid, en wat een leuke scrapkaart heb je er van gemaakt.
Liefs Ghea

Talismannen en Geluksbrengers zei

Leuk! :)

Sanne zei

Nice! Je bent een kei in lay-outs maken. Hopelijk zie ik er nog veel op je blog.

Liefs Sanne

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!