dinsdag 26 maart 2013

Gewoon wat foto's

De laatste weken heb ik een aantal foto's gemaakt die ik nog wil laten zien.
Wat zijn ze mooi en fris hè, deze sneeuwklokjes?
 Deze klompjes heb ik gekocht bij de Xenos, vond ze zo schattig. Misschien voor in een letterbak, die ik nog moet maken, een keer ;-)
 Dit vaasje zag ik bij de HEMA, ik vind deze kleur helemaal top!
 Dappere krokussen in onze tuin.
Mooie, tere kleuren, heel romantisch.
En tot slot Ruben die een bel blaast met zijn kauwgom. Lastig om dat goed op de foto te krijgen!
Een fijne dag verder, maak er iets moois van!

1 comments, which make me happy!:

Colien zei

Wat een mooie plaatjes weer! Het was weer echt genieten om even bij je langs te komen!
grtz.Colien

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!