dinsdag 5 maart 2013

Happy spring!

 Dit bericht wordt lekker voorjaarsachtig :-)
Op Pinterest kwam ik het idee tegen voor onderstaand, super snel zelfgemaakt kaartje.
Kies verschillende kleuren washitape (het gele ruitje op mijn kaart is fabric tape van Maya Road, ook heel leuk! bij Scrap-Co). Stempel met Stazon inkt een leuke afbeelding over het tape (fiets is van Artemio, Scrap-Co) met daaronder een passende tekst.
Kleine moeite, leuk effect. 
Om even in de kleurtjes te blijven, dit zijn de anemonen die in mijn "beterschaps-boeket" zaten. De tulpen waren op maar deze waren nog te goed om ook weg te doen.
En nog meer voorjaar (behalve die linksboven dan, die gaat over wintersport). Kaarten uit de winterspecial van Flow. Een vrolijk randje er om heen gehaakt, zoals ik eens zag op het blog van de Dutch Sisters.

Het zonnetje schijnt en daar wordt ik vrolijk van! Ga denk ik even op het tuinbankje zitten haken. Tot gauw!

12 comments, which make me happy!:

marion zei

Wat een prachtige dingen meis, prachtig kaartje, knuf, Marion

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi Ingrid.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Sanne zei

Simpel, maar o zo vrolijk!! Mooie gehaakte randjes! Haak ze in de zon!

Liefs Sanne

Mieke zei

Zo'n mooie en vrolijke kaart! Mooie bloemen en wat leuk gedaan, het gehaakte randje rond de kaarten!

corryskaart zei

Hoi Ingrid
Wat heb je weer bijzonder leuke dingen gemaakt en de bovenste kaart is echt VOORJAAR!!
Groetjes van corry

Colien zei

Heerlijk, zo'n vrolijk kaartje! Ben spontaan de ramen gaan zemen na school = werk. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat het heeeeel lang geleden was :P
grtz.Colien

Erica ♥ zei

Het ziet er weer vrolijk en fleurig uit bij jou.
Leuk die kaartjes met dat gehaakte randje.
Het tape kaartje vind ik ook super ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanneke zei

Wat een vrolijke kaart! Heel mooi gedaan. Dat randje om die kaarten ziet er leuk uit zeg. Groetjes, Hanneke

Marianne zei

Heel mooi gedaan Ingrid.
Lieve groetjes Marianne

Nicole zei

Wat een grappig idee van die randjes om de kaarten! Dit ga ik zeker onthouden! Groetjes Nicole

Kellie zei

Absolutely gorgeous Ingrid, I love it!

marmarel zei

Mooi blog heb je, prachtige foto's! Leuk, die flow-kaartjes heb ik ook en ook bij mij zijn er (met de tut van Dutch Sisters) randjes omgehaakt. De vogeltjes heb ik in 't roze, een aantal van de andere kaarten zijn al de deur uit! :-)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!