zaterdag 22 juni 2013

Bloempot borduren

Het is niet mijn eigen idee, maar wel een heel leuk idee.. de bloempotjes van de IKEA borduren! Ik zag het voorbeeld in een Burda (tijdschrift zelfmaakmode) staan. Toevallig had ik 2 hangpotten in huis en was mijn hangplant aan vervanging toe, lastig dat die klimop zo vatbaar is voor spint... Maar dit plantje zal daar geen last van hebben, want het is een nepperd ;-)
Ik heb haakkatoen van Catania gebruikt, dat is een stuk steviger en voller dan borduurgaren. Het patroontje kun je zelf bedenken, go with the flow!
Leuk dat je er was en een fijne dag verder :-) Borduurse alvast, maak er wat moois van!

2 comments, which make me happy!:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat mooi zeg.
Groetjes Miranda

Mieke zei

Da's leuk!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!