donderdag 27 maart 2014

Opruimen...

Even een paar foto's van de afgelopen weken...
In het vorige bericht noemde ik het ook al: ik ben serieus aan het opruimen... Mijn doos met uitgeraderde naaipatronen moest er ook aan geloven. De patronen die ik niet meer ga gebruiken (nu zovizo niet meer omdat in de papiercontainer liggen) heb ik uit elkaar gehaald. Spelden in mijn speldenkussen, papier in de papierbak en de lapjes mochten nog even op de foto. Elk lapje vertegenwoordigt een zelfgemaakt kledingstuk... Mooi gezicht hè?
 Buiten haken in de zon.
 Deze gehaakte lap heb ik al een hele poos liggen (lees: bijna 2 jaar) en er moet nu echt eens een kussen van worden gemaakt... Het stofje heb ik er al bijgezocht.
 Op mijn tuintafel staat deze Helleborus.
 En op mijn eettafel stonden deze mooie tulpen.

2 comments, which make me happy!:

Vera zei

Mmm voel ik daar n quiltje aankomen..?:-)
Succes met ruimen!

Antoinette van Schaik zei

Oh, die lapjes van al je projecten: gewoon zo aan elkaar stikken voor een heel groot kussen. Het ziet er nu al leuk uit!
Groetjes, Antoinette

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!