zaterdag 17 mei 2014

Doily, domino en dvd's...

Zo'n heerlijk moment als je 's avonds op de bank gaat zitten en denk: nu hoef ik helemaal niets en kan ik iets gaan doen waar ik ècht zin in heb. En toen besloot ik een doily te gaan maken.
Voor op hubby's nachtkastje, om zijn bril op te leggen ;-)
Het patroon komt uit het Marie Claire boek "250 haakwerksteken". Maar wel een beetje aangepast...
De jongens hebben de laatste weken een aantal prachtige dominobanen gemaakt!
En wat heb ik genoten van het eerste seizoen van The Paradise, een romantische kostuumserie. Zucht... Martijn zegt dat ik een eeuw eerder geboren had moeten worden, ik ben het met hem eens... droom...

1 comments, which make me happy!:

marmarel zei

Oh ja heerlijk, doily's haken. Ik kan niet meer stoppen! ;-)
Knap gemaakt door de jongens, het domino-bouwwerk en geniet van je serie!
Groetjes, Marijke

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!