zaterdag 4 oktober 2014

Celebrate autumn

De herfst is een heerlijk seizoen, zeker met de temperaturen van de laatste weken! Vandaag wil ik jullie een minialbum laten zien van een herfst 2 jaar geleden.
 De basis van het album is een oud boek waar ik de inhoud uit heb gescheurd. Alle bladzijden heb ik 1 voor 1 gebruikt tijdens het maken van kaarten of scrappen de laatste jaren. En toen had ik ineens alleen nog maar de kaft over... Die vond ik te mooi om weg te doen ;-) Recyclen dus!
 Ik heb gaatjes gemaakt in de kaft (voor en achter) met de crop-a-dile, en ook in alle pagina's.
De foto's heb ik besteld bij de AH, daar kun je kiezen voor een (wit) kader om je foto's.











 Dit is denk ik mijn favoriete pagina...

Op de achterpagina heb ik een mandarijn papiertje geplakt.
 Het is een echt vintage geheel geworden.
En dan nog wat kiekjes van de laatste weken.
  Kijk de kippen eens gezellig samen op stok zitten :-)
 Een gelukmomentje toen we de zonnestralen zo mooi achter de wolken uit zagen komen.
En nog een geluk momentje toen de fotograaf van het RD hier was om mijn spijkerbroekentassen te fotograferen omdat ik in de krant kwam (vorige week zaterdag).
Een fijn weekend verder en tot de volgende blog!

5 comments, which make me happy!:

Willy zei

Gaaf, super leuk dat je hem nog even laat zien!!

Sanne zei

Wat een gaaf boek! Dat heb je weer fantastisch leuk gedaan! Zo leuk om telkens weer door te bladeren.

Liefs Sanne

Colien zei

Heel gaaf, erg mooi! Ik ben ook fan van de herfst, zeker nu met dit weer, maar ook regen en vallende blaadjes maken me blij :)
grtz.Colien

renate50 zei

Es ist sooooooo wunderschön, dieses ganz persönliche liebevoll gefertigte Buch voller " Naturerlebnisse " eurer Familie - ich bin begeistert! Auch das ` Foto vom Foto ` der selbst genähten Sporttasche - diese Tasche hast du toll gemacht, liebe Ingrid! Danke für deine herrlichen Anregungen - ich schaue sehr gern in deinen Blog! Sonntagsgrüße von Renate.

Nicole zei

Ingrid, wat leuk weer! Prachtig album! En je geluksmomentjes vind ik ook erg leuk om te bekijken! Groetjes Nicole

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!