maandag 1 december 2014

Instagram maandag

De laatste weken staan in het teken van klussen in huis. We hadden een stukadoor over de vloer voor de muren van de woonkamer en de keuken. Daarna begon het GROTE SCHOONMAKEN. En vorige week heb ik 3 dagen geschilderd. Ik denk dat er naast een "muispols" ook een versie "verfpols" bestaat... Maar het resultaat wordt mooi. Het kost alleen zoveel moeite en tijd. En ik ben er (wederom) achter gekomen dat ik het lastig vind als het overal een rommel is en de "alledag structuur" ver te zoeken is.
Tussen de klus-bedrijven door wel tijd gevonden om te freubelen.
Toen mijn beste vriendin terug kwam van een weekje Amerika bracht ze dit mooie bord voor me mee. Lief hè?
 Naar de Scrapino voor nieuwe gymschoenen voor de jongens. Maar 41 al, dat geloof je toch niet!
 Super gaaf dat het me gelukt is om dit plaatje vast te leggen. Het geluid dat erbij hoort kennen we allemaal wel, een aankondiging van de winter.
 Lapjeskonijn in wording.
 En daar zitten broer en zus al naast elkaar ;-)
 Nog meer knutselprojecten, allemaal voorbereidingen voor de creatieve markt in Zutphen op zondag 7 december.
Een hardlooprondje via een andere route dan anders, en toen zag ik dit mooie plaatje.
Een taartje voor mezelf, om een persoonlijke overwinning te vieren!

En na al dat klussen vandaag weer even een doodgewone schoonmaak-maandag. En toen zag ik dit tafereeltje op mijn dressoir en vond het wel een foto waard.
Het is trouwens 1 december en ik loop nog steeds met het idee om weer een December Daily te gaan maken dit jaar, heb alleen niets voorbereid... Wie gaat er nog meer een DD maken?

3 comments, which make me happy!:

Vera de Gries zei

Ik zie de foto's op IG wel voorbij komen, maar zo onder elkaar is ook leuk!!! Fijne plaatjes zitten er tussen!

Fijne week!

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat ben je lekker bezig geweest, Ingrid! Je creaties zijn stuk voor stuk mooi. Prachtige foto`a gemaakt..supr!

Lieve-Groetjes,
Verie

Kellie zei

Gorgeous collection of photos Ingrid

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!