dinsdag 6 januari 2015

December Daily 2014 dag 15-24

Ik wens jullie allemaal een heel mooi, gelukkig, gezond en gezegend nieuwjaar toe!
De kerstvakantie is voorbij, de school is weer begonnen, maar ik beleef de kerstdagen nog een keer want ik ben inmiddels aanbeland bij 1e kerstdag met scrappen van mijn December Daily :-)
Maar we beginnen bij 15 december vandaag. Veel foto's om te showen!

































En dan is het kerstavond in mijn December Daily... Wordt vervolgd.
Een mooie dag gewenst!

5 comments, which make me happy!:

Birgit zei

geweldig jouw scrapbookje! zoiets wil ik ook heel graag doen! waar heb je deze gekocht, het is een mooi handzaam formaat.

Antoinette van Schaik zei

Wat een ontzettend leuk boekje is het zo geworden, daar kijk je over 5, 10 of 50 jaar nog met plezier is. Super.

Colien zei

Wat een prachtig aandenken aan een mooie maand! Het straalt warmte en liefde uit, gaaf!
grtz.Colien

Tamara zei

Echt super leuk! Inspirerend wat jij allemaal maakt!

debora zei

heel mooi gescrapt,ook die tekstjes die je typt is heel tof!je maakt ook heel mooie foto's ervoor.
je jongens zijn dan ook 2 knappe kereltjes en fotogeniek!die halve foto van jou vind ik ook prachtig.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!