zaterdag 4 april 2015

Gehaakt zigzag kussen

Wat heerlijk, ik heb een finish! Mijn zigzag kussenhoes, waarvan het haken een eeuwigheid leek te duren... Maar het was wel een fijn werkje.
Bovenaan heb ik lusjes gemaakt voor een heleboel (vintage) knopen.
Hier ligt het kussen op zijn plekje waar het hoort: op Ruben's kamer. De jongens hebben sinds een paar maanden een eigen kamer. Ze hebben zelf een cool behangetje uitgezocht. Het werd alleen iets anders dan ik in gedachten had toen ik een jaar geleden aan de kussenhoes begon. Tja, dat heb je met tienerjongens hè, die willen niet meer altijd wat ik wil... Maar ookal is er op zijn kamer verder geen blauw of bruin, ik vind het kussen toch wel mooi staan. En Ruben is er blij mee.
De kleine hangvaasjes in mijn paastak zijn nu ook gevuld!
 En ik maakte 2 hangers erbij :-)
Hebben jullie donderdagavond ook de Passion gekeken? Het was weer mooi. Een mooie aanloop naar Pasen.
Ik wens iedereen een heel fijn Paasweekend!

3 comments, which make me happy!:

Vera de Gries zei

Het kussen is erg mooi geworden. Fijn patroon vind ik dat! De paashangertjes die je zelf gemaakt hebt, zijn ook leuk.

Fijn weekend! Geniet ervan! Groetjes, Vera

renate50 zei

Frohe Ostern, liebe Ingrid, für dich und die Familie ! Der Kissenbezug ist ein echter Eyecatcher - gefällt mir ganz toll ! Renate

Colien zei

Gaaf kussen, stoere jongenskamer, mooie paashangers en ja, ook hier genoten van de Passion.
grtz. Colien

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!