vrijdag 29 mei 2015

Groen, bloemen en cactussen...

Ik ben vandaag (en gisteren) een beetje GROEN! Hihi. Ik had mijn nagels grasgroen gelakt maar de kleur matchte niet goed, dus ik heb nog wat kleurtjes geprobeerd bij de HEMA. Thuisgekomen heb ik mijn andere hand maar aangepast ;-) 
 Mijn moeder had een leuke kringloopvondst: geborduurde blousjes.
 Mooi hè, dat folklore...
Het blijven waarschijnlijk geen blouses, de borduursels zullen gebruikt worden op andere naaiwerkjes, zoals tassen ;-)
 Afgelopen weekend liepen wij een rondje park en toen zag ik een veld vol madeliefjes,
en ik plukte een bosje veldbloemen...
... die thuis in een vaasje naast de pioenrozen kwamen te staan.
Zelfs mijn haakwerkje is vandaag groen! Al weken zat het idee in mijn hoofd om cactussen te haken. Ik heb een heleboel plaatjes gepint op Pinterest maar kwam erachter dat er niet veel gratis patroontjes beschikbaar zijn.
Ik was aan het begin van de week al begonnen met zelf prutsen en verzinnen, ook best leuk geworden, maar toen kwam een paar dagen geleden de nieuwsbrief van Wolplein.nl binnen! Met 4 mooie cactuspatronen daarin!
Wil je ook cactussen haken? Kijk dan op het blog van Wolplein voor de patroontjes!
Tot de volgende blog!

4 comments, which make me happy!:

Anoniem zei

Groen doet goed...genoten...vooral van je cactussen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

renate50 zei

Hallo Ingrid, deine gehäkelten Kakteen sind toll - und sogar deine Nagellack passt in der Farbe dazu : ) !!! Aber die bestickten Blusen sind einzigartig !!! Ich wünsche uns wärmeres Juni-Wetter! Renate

Colien zei

Leuke foto's weer, mooie bloemen, benieuwd naar je tassen-met-daarin-geborduurde-bloemenbloezen-erin en grappig die gehaakte cactussen!
grtz.Colien

Unknown zei

Zo geweldig weer jouw ontzettend leuke berichtjes en haakwerkjes enzo.
Fijne zondag!
Ageeth

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!