woensdag 13 mei 2015

In de schijnwerpers!

Hoe gaaf is dit! Nominette is een webshop waar je labels met eigen logo en lint kunt bestellen. En ik sta op hun blog in de schijnwerpers :-)))  Zo leuk en zo gaaf, ik voel me vereerd...
Inline afbeelding 1

Vorige week waren wij bij de IKEA en kochten we deze leuke solarlampjes. Voor ze naar buiten gaan hangen ze binnen nog even mooi te zijn.
 Wat was het een mooi weer op moederdag hè.
 En wat ruiken de seringen lekker!
 En nog een laatste kiekje, van de spijkerbroekentas waar ik momenteel mee bezig ben. Een tas in PIP-stijl wordt het.
Gezellig dat je langskwam en tot snel!

4 comments, which make me happy!:

Margreet zei

Proficiat! Wat ontzettend leuk voor je én je verdient het echt. Ik volg je blog al een tijdje, maar kom eigenlijk nooit langs om te reageren, maar nu dan even wel. Complimenten voor je prachtige creaties!
xxx Margreet

Colien zei

Leuk dat je blog in de schijnwerpers staat, zeer verdiend! Ben benieuwd naar je volgende tas.....
In onze schooltuin staan seringen, kon het niet laten om een paar takken af te knippen. Heerlijk zo'n natuurlijke luchtverfrisser in huis ;)
grtz.Colien

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Geweldig dat je bent genomineerd, je heb het ook dik verdiend, zulke mooie en aparte tassen kunnen er maar 1 maken en dat ben jij.
Groetjes Ingrid

By Neymes zei

Amei seu blog,que me tornei seguidora.Parabéns pela criatividade.Valéria.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!