zaterdag 2 mei 2015

Stekensjaal en buiten...

Gistermiddag kwam aflevering 8 online van Koffie & wol en dat betekende huiswerk voor mijn stekensjaal! Een nieuw rijtje bloemen is het geworden. Saskia noemt ze lelietjes van dalen, daar lijken ze wel een beetje op met die lange bladeren hè. Dan heb ik dus oranje lelietjes van dalen ;-)
 Gisterochtend (toen ik aan het wachten was tot Koffie & wol online kwam...) heb ik een armbandje gehaakt uit het nieuwe boek "Haken en kleur Buiten". Het patroontje hiervan kun je ook hier vinden. Oh, ik voel dat er nog meer armbandjes gaan volgen... bij elke outfit één ;-)
 Een paardenbloem midden in ons gazon. Best mooi en vrolijk eigenlijk hè? Waarom wil ik ze dan toch niet in mijn tuin hebben?
Als ik buiten ga haken dan neem ik altijd een emmertje mee, om mijn bolletje in te laten "rollen". En dat ziet er dan zo uit...
Lekker weertje vandaag hè? Mooi begin van de voorjaarsvakantie. Tot de volgende blog!

5 comments, which make me happy!:

Unknown zei

Wat leuk weer allemaal. En wat een goed idee van dat emmertje zeg ik zit altijd te klungelen met de losse bollen buiten. Goeie tip! Bedankt.
Groetjes en een fijne dag, Ageeth

renate50 zei

Du bist ein ganz "fleißiges Bienchen" - liebe Ingrid! Diese Häkelarbeit gefällt mir sehr sehr gut, vor allem die kleinen Röschen !!! So etwas habe ich noch nicht gehäkelt und ich bin schon soooo alt.
Wünsche euch einen sonnigen Sonntag! Renate

Colien zei

Zonnige foto's, mooie haaksels en tja.... die paardenbloemen zijn niet erg, maar ze vermenigvuldigen zo snel als je ze laat staan... Ik heb hier ook brandnetels in de tuin, vind ze prachtig als ze gaan bloeien!
grt.Colien

Haitske zei

Hoi Ingrid,
Wij zijn onder de indruk van je blog en daarom sta je deze week op onze website in de schijnwerpers: http://www.creatief-met-labels-en-lint.nl/blog-in-de-schijnwerpers/blog-in-de-schijnwerpers-leukgemaakt
Groetjes Haitske

Anoniem zei

wat een fleurig berichtje , het sjaaltje wordt mooi en die roosjes zijn schattig!
Je hebt er een volger bij. :o)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!